Wednesday, March 7, 2012

DuGaAnMU Ya Allah....

"Allah menguji setiap hambanya itu dan dugaan2 itu mampu diuruskan"..setiap kali ditimpa ujian dariNya, hanya pepatah di atas memnguatkan diri ini utk meneruskan kehidupan..

bak kata org, bila ada ja sesuatu yg penting atau hebat yg akan kita laksanakan pasti ada dugaan/ujianNya ..samada di permulaan/pertengahan/penghujungnya...aku rasa kini aku telah lalui..YaAllah kuatkanlah aku!itu ja doa yg boleh dipanjangkan padaNya...

makin dekat dengan tarikh tersebut, makin kuat ujianNya...sepatutnya register my Phd 1st april ni..aku target by awai march all will be settled down TAPI tidak seperti yg diharapkan,..sedih tp mungkin ada HIKMAHNYA...mesyuarat bersama KPT belum buat dh 3 bulan which normally every month they shud have once!!napa bla turn aku nk g further tertiba xdak meeting dh 3 bulan berturut2..petanda or dugaan????'BIG ?'..Think positive erni...maybe Allah maha Kuasa,Beliau dh plan lagi CANTIK untuk kita later..who knows....right?Amin... aku redha...walau apa pun aku kena buat preparation awal..maklumla untuk persediaan hsbnd dan 4 org anak! bukannya senng nk prepare all the supporting docs for them..silap sikit burn dekat rm8k!!!kena ingat..dont careless ya ..insyallah...berdebar2 skrg menunggu tarik keputusannya.wpun keputusan dh tahu tp I need black n white!Amin

No comments: