Wednesday, November 15, 2006

Wednesday....so bored!!

Arggggghhhh.....headache!!again I have to face kindda same situation!!!that's the BIG problem when we outsourcing the work! dapat kat kiter..jenuh nak correct the error...sampai nak migrain I arini..tensennyaa.....balik keje sharp 5.30!!!no more stayback!!Its differ from previous time..I lov to stay in the office, I lov to come during weekend..now...oh nooooo...sorry sorry sorry!! Adala sikit2 tang mana yg takleh nak buat 'sayang' ngan keje ni..setakat buat keje, siap, ikhlas..itu dah memadai.....hopefully I get a chance to jump to other co..InsyaAllah! maybe almost 5 years here make me feel these feelingssssss....
Bestnyer..balik jer umah, batrisya ngan hubby baru sampai depan pintu..ermmmmm cool and tenang bila tgk muka diaorg..hilang all my migrain! so lepas ni kalau tensen2 balik umah terussss.....kekekekekeke.......

Photobucket - Video and Image Hosting

My Lovely family..

No comments: